Mobirise






Înveți practic tehnicile și strategiile pentru reclame pe Google, care vor produce rezultate concrete: trafic transformat în conversie. 

Înveți să creezi, administrezi și optimizezi campaniile tale publicitare prin Google Ads (fost Adwords)!

Te înscrii

Optimizezi reclamele

Observi rezultatele

Google Ads este cea mai eficienta metoda de promvoare pentru un nou startup. Daca ai inceput de curand o afacere, cu siguranta iti doresti sa te promovezi prin Google Ads, pentru ca doar asa te poti plasa in motorul de cautare Google inaintea competitorilor tai, intr-un timp foarte scurt. A-la-long iti va folosi un SEO foarte bine pus la punct, care te va ridica in timp ca pozitie in afisarile din Google.

Clientii tai chiar acum cauta pe Google produse sau servicii pe care tu le vinzi. Alege ACUM sa inveti eficient cum te pozitionezi inaintea competitorilor tai!

AdWords reprezinta un canal de promovare online, dar in acelasi timp AdWords inseamna cifre, clickuri, conversii, grafice, trenduri, rata de conversie, average CPC, pozitie medie, CTR – cu alte cuvinte un amalgam de indicatori esentiali pt orice business online sau specialist in performance marketing.
Google AdWords este un sistem complex de promovare online, pe care un specialist in Pay Per Click il poate folosi cu succes cu scopul cresterii vanzarilor sau a traficului pe site, a optimizarii ratei de conversie sau a scaderii costului de achizitie. Odata intelese algoritmul de functionare si tehnicile de optimizare, specialistul poate determina cu usurinta care sunt problemele si oportunitatile aparute in timpul desfasurarii campaniilor.

Promovarea prin Google Ads este una dintre cele mai eficiente si directe modalitati de promovare online. 

Este foarte usor sa pui un anunt in Google Ads si sa il promovezi. Este dificil insa sa faci o campanie cu adevarat profitabila.
Scopul acestui curs nu este doar sa invatati cum sa implementati tehnic reclamele ci cum sa le ganditi si sa le optimizati pentru a fi cu adevarat eficiente.

Implementarea reclamelor in Google Ads – este partea practica a cursului. Ca sa vezi si concret cum se fac si ce setari importante exista

Vom vedea ce setari importante permite interfata Adowrds, care sunt principalele setari, cum optimizam reclame, cum construim audiente, cum facem remarketing, reclame pentru telefon, cum putem construi bannere, cum imbunatatim reclamele si multe altele. 

Așteaptă-te la un curs practic

Cu task-uri concrete, la finalul căruia munca ta de zi cu zi va deveni mult mai funny și simplu de făcut.

La emedialab beneficiezi de garanția calității

Ce pierzi dacă nu te înscrii?

Probabil crezi că nu vei pierde nimic important. Și asta doar pentru că nu cunoști puterile reale ale platformei Google ADS.

1

Probabil crezi că nu vei pierde nimic important. Și asta doar pentru că nu cunoști puterile reale ale platformei Google ADS.
Şi e dreptul tău să ai opinia asta.

2

Dar crede-mă: cursul poate fi ajutorul pe care l-ai căutat în tot acest timp, cursul care îţi va duce munca de zi cu zi la rezultatele după care acum doar tânjeşti. 

3

Poţi alege să zici pas. Dar după aia, să nu te întrebi de ce nu ai rezultatele pe care ți le dorești.

Cui se adresează acest curs de Google ADS?

Antreprenorilor

Celor care nu au mai creat pana acum campanii, dar cunosc importanta acestui instrument de marketing

Celor care desfasoara campanii Ads (AdWords) dar stiu ca pentru banii investiti ar trebui sa aiba rezultate mai bune

Daca iti doresti sa devii specialist in pay-per-click advertising, daca lucrezi in departamentul online al unei companii, daca vrei sa afli cum transformi acest canal intr-unul profitabil

Agenda cursului

Ziua I

Modul 1 – Before we start

1. Definirea obiectivelor de business
2. Cunoasterea publicului tinta
3. Google Ads in mixul de marketing
4. Analiza website-ului – exemple de user experience
5. Psihologia utilizatorului si buying funnel
6. Alegerea KPI – ilor
7. Instrumente de research
8. Modalitati de taxare ale Google

Modul 2. Setarea corecta a contului Google AdWords

• Crearea contului Google AdWords
• Descrierea platformei AdWords
• Introducerea datelor de facturare
• Crearea si legarea contului de Google Analytics
• Descrierea platformei Google Analytics. Setari de baza
• Crearea codului de tracking & verificarea lui. Setarea obiectivelor/conversiilor
• Google Search versus Google Display Network

Modul 3. Google Search

• Etapele procesului de cumparare – buying funnel
• Structura unei campanii
• Tipuri de cuvinte cheie
• Research cuvinte cheie. Keyword Planner versus 3rd party tools
• Gruparea cuvintelor cheie
• Cuvinte cheie negative
• Crearea Reclamelor Potrivite
• Crearea campaniei Google Search


Modul 4. Optimizarea campaniei Google Search

• Extensii de reclama
• Scorul de calitate
• A/B testing
• Analiza indicatorilor website-ului
• Strategii de optimizare a traficului si a costului
• Tipuri de bidding 

Ziua II

Modul 5. Google Display Network

• Definirea audientei
• Tipuri de targetari
• CPC versus CPV
• Crearea reclamelor. Dimensiuni & exemple de bannere

Modul 6. Optimizarea Campaniei de Display. Procesul de remarketing

• A/B testing
• Analiza perfomantei targetarilor
• Strategii optimizare
• Ce este remarketingul. Crearea listelor de remarketing
• Crearea campaniei de remarketing & reclame targetate pe fiecare audienta
• Dynamic remarketing
• Smart Display

Modul 7. Alte tipuri de campanii & concluzii

• Analiza KPI. Concluzii
• Campaniile dinamice. Google keyword insertion
• Campaniile RLSA
• Campaniile video si CPV
• Campaniile de Gmail
• Folosirea programului Google AdWords Editor (optional) 

Ce vei învăța?

  • Cum sa setezi o campanie in Google AdWords
  • Cum sa identifici cuvintele cheie optime, unelte si metode de selectie
  • Cum sa creezi un landing page si reclame care vand si nu doar costa
  • Cum sa directionezi vizitatorii spre landing page-ul potrivit
  • Cum sa urmaresti rezultatele si sa optimizezi campaniile
  • Vei intelege care sunt cei mai importanti factori in succesul promovarii online
  • Iti doresti sa administrezi campanii Google AdWords, fara frica de a pierde bani
  • Vei crea campanii si vei urmari in timp real statisticile din platforma
  • Vei folosi tehnici avansate de optimizare si de creare a campaniilor
  • Vei invata cum sa cresti profitabilitatea si sa scazi costurile de promovare
  • La sfarsitului trainingului, vei fi pregatit pentru certificarea oficiala Google ADS
  • Vrei sa intelegi ce presupune munca unui specialist PPC si poate sa urmezi o astfel de cariera

Cursul intensiv de Google ADS are o durată de 16 ore, desfășurându-se de regulă în weekend.

TARIF: 650 lei, Early Bird până la data de ............ – 550 lei

Poți beneficia de reducere încă

Cursul de Google ADS

2018/01/01 

Sunt incluse: 

Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia

Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului

Suportul de curs si materialele aferente, în format electronic

Diploma de participare eliberată de Emedialab Creative Agency

O sesiune de feedback prin email, opțională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învățate la curs și rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs

Investiția se recupereaza odata cu primele procese de lucru optimizate in urma cursului.  

* Pentru participare sunt necesare:
Cunostinte bune operare calculator.
Este necesara cunoasterea limbii engleza la nivel minim pentru intelegerea usoara a termenilor.
Nu se cere experienta anterioara in crearea de campanii ADS 

Modalitate de plată

- online, în contul RO23BRDE445SV14341144450, al S.C. EMEDIALAB CREATIVE AGENCY S.R.L., în urma emiterii facturii de către noi
- prin depunere de numerar la orice sucursala BRD.  

Plățile NU se pot efectua cash! NU putem primi cash în ziua cursului.

Pentru emiterea facturii vă rugăm să ne furnizați datele de facturare (în cazul facturării pe firmă) sau datele dvs, în cazul facturării pe persoană fizică.

VREI SĂ VENIM ÎN COMPANIA TA?

Cursul de Google ADS sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa office@emedialab.ro sau sunați la telefon 0736 860 735 

VREAU SĂ PARTICIP!

Contactează-ne!

Phone: 0736 860 735
Email: office@emedialab.ro

© Copyright 2019 emedialab - All Rights Reserved