how to make a site for free






Oamenii îți caută chiar acum afacerea în Google! Dar nu te găsesc...

Nu mai accepta să se întâmple acest lucru și află cum te poți poziționa în primele rezultate în căutări
Participă la probabil cel mai complex și practic curs de SEO din România 

Te înscrii

Optimizezi website-ul

Observi rezultatele

Ce este SEO?
Search Engine Optimization, SEO pe scurt, a devenit un instrument esential pentru oricine isi deschide un site. Un serviciu SEO realizat cu profesionalism va ajuta site-ul sa ajunga in primele pagini de cautare in Google fara investitii exorbitante in unelte platite oferite de Google. Pentru a ajunge la aceasta performanta este nevoie de timp si cunostinte actualizate constant. In cadrul cursului, participantii vor primi toate informatiile necesare pentru a face o strategie SEO eficienta si a indexa orice site conform regulilor de functionare a Google. Cursul SEO este realizat in colaborare cu experti in strategii de SEO si campanii integrate de Marketing Digital din cadrul Agentiei eMediaLab.


Majoritatea statisticilor legate de SEO și motoarele de căutare arată în felul următor:

93 % din experiențele online încep cu un motor de cautare;

70 % din linkurile accesate de utilizatori sunt din Google Search;

Mobirise

80 % din achiziții încep cu o căutare pe Google;

80 % din utilizatori se focusează pe rezultatele organice si nu pe reclame;
75 % din utilizatori accesează doar prima pagină a rezultatelor; 

De ce am nevoie de SEO?

Cȃnd vorbim despre SEO ne referim la două direcţii importante: SEO on page – pe pagina de optimizare şi link building. Primul scop al optimizării este acela de a plasa respectiva pagină pe locuri superioare, pentru anumite cuvinte cheie, în motoarele de căutare. Acest lucru trebuie făcut într-o manieră durabilă şi de aşa natură încȃt să permită atingerea celui de-al doilea scop: traficul. Creşterea acestuia are ca rezultat direct creşterea numărului de clienţi şi, implicit, a veniturilor. Pentru că, deşi unele companii cred că este suficient să ai un site pentru ca acesta să genereze vizitatori, în realitate, competiţia este acerbă pe orice domeniu sau nişă a pieţii. Mai mult, în on-line, 80% din vȃnzări vin prin intermediul motoarelor de căutare. De aceea, strategiile de SEO vor propulsa afacerea dumneavoastră în topul căutărilor, indiferent de motorul de căutare întrebuinţat (Google, Yahoo!, Bing etc).

Cum te poate ajuta acest curs:

ECONOMISEȘTI BANI
Dacă ar fi să plătești pentru lucrurile pe care le vei învăța în curs, te-ar costa oriunde între 500-2500 de euro;

AI REZULTATE SUSTENABILE
Te învățăm lucruri care te ajută să urci site-ul și să rămână acolo. Nu trebuie să îți faci griji că site-ul îți va fi penalizat la următoarea schimbare de algoritm;

PRIMEȘTI UN PROCES ORGANIZAT
și alte materiale utile care te vor ajuta să știi de unde să începi cu optimizarea site-ului și ce să prioritizezi;

CLIENȚII TE GĂSESC PE TINE
Nu mai trebuie să alergi după ei cu reclame, cel puțin nu pentru prima vizită;

CREȘTI VÂNZĂRILE
Scopul SEO nu este doar de a aduce trafic pe site, ci de a aduce traficul potrivit. Alegând cuvintele cheie corecte și folosind și alte strategii de marketing, cursul te va ajuta să ai un proces semi-automat de generare de vânzări;

ÎȚI CREȘTI RATA DE PROFITABILITATE
Nu mai trebuie să plătești constant pentru reclame și trafic; 

La emedialab beneficiezi de garanția calității

Ce pierzi dacă nu te înscrii?

Probabil crezi că nu vei pierde nimic important. Și asta doar pentru că nu cunoști puterile reale ale SEO.

1

Probabil crezi că nu vei pierde nimic important. Și asta doar pentru că nu cunoști puterile reale ale SEO.
Şi e dreptul tău să ai opinia asta.

2

Dar crede-mă: cursul poate fi ajutorul pe care l-ai căutat în tot acest timp, cursul care îţi va duce munca de zi cu zi la rezultatele după care acum doar tânjeşti. 

3

Poţi alege să zici pas. Dar după aia, să nu te întrebi de ce nu ai rezultatele pe care ți le dorești.

Cui se adresează acest curs SEO?

Acest curs SEO se adresează persoanelor care doresc să atragă trafic pe site în mod gratuit și durabil;

Proprietarilor de site-uri care vor să-și crească traficul și vânzările în mod organic, durabil, fără să devină dependenți de publicitatea plătită;

Persoanelor care doresc să-și lanseze din start site-ul optimizat pentru a câștiga timp prețios și a obține mai repede rezultate;

Responsabililor de marketing / marketing online care doresc să genereze rezultate mai bune la costuri optimizate, folosind site-urile din portofoliu;

Persoanelor care coordoneaza proiecte online;

Persoanelor care fac parte din echipe de marketing online, indiferent dacă sunt începători în SEO sau dețin deja cunoștinte și abilități specifice;

Dezvoltatorilor de site-uri care vor să aducă plus valoare (și plus beneficiu financiar!) proiectelor web la care lucrează;

Web designerilor motivați să livreze clienţilor site-uri optimizate SEO

Agenda cursului

Ziua I

1. Introducere in SEO

1.1. Definitie si cum influenteaza SEO dezvoltarea unei afaceri online
1.2. Termeni SEO
1.3. Avantaje SEO
1.4. Ce este SEO On-Page / Off-Page?
1.5. Instrumente SEO
1.6. Cum sa eviti penalizarile Google?

2. Pregatirea site-ului pentru implementarea unei campanii SEO

2.1. Cine realizeaza site-ul?
2.2. Aspecte SEO importante inainte de realizarea site-ului: numele de domeniu si hosting-ul
2.3. Tipuri de site-uri. Care sunt platformele SEO friendly?
2.4. Realizarea structurii interne a site-ului
2.5. Securizare SSL si optimizarea site-ului pentru mobile
2.6. Nu este vorba doar despre SEO
3. Analiza cuvintelor cheie

3.1. Cum realizezi lista de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta
3.2. Cum calculezi valoarea unui cuvant cheie pentru SEO
3.3. Cum calculezi dificultatea unui cuvant cheie
3.4. Cum utilizezi cuvintele cheie in SEO On-Page
3.5. Cum utilizezi cuvintele cheie in SEO Off-Page
3.6. Cum monitorizezi pozitiile site-ului in Google pe cuvintele cheie utilizate in campania SEO

4. Rolul continutului intr-o campanie SEO

4.1. De ce este important continutul de pe site
4.2. Redactare in-house sau externalizare?
4.3. Continut duplicat: ce este si cum poate afecta rezultatele unei campanii SEO
4.4. Comunicate de presa vs. Native Ads vs. Advertoriale
4.5. Ce este „guest posting-ul” si cum poate fi utilizat in SEO
4.6. Ce este „out reach-ul” si cum poate fi utilizat in SEO
4.7. Greseli SEO care pot fi descoperite prin analiza continutului de pe site
4.8. BONUS: platforme pentru realizare content foto – video 

Ziua II

5. Cum faci SEO On-Page

5.1. Structura SEO-friendly pentru URL-uri
5.2. Meta-Tags: ce sunt, care sunt cele mai importante si in ce consta fiecare
5.3. Totul despre Heading Tags (H1, H2, H3)
5.4. Optimizarea imaginilor si a continutului
5.5. Link-uri interne – cum calculam numarul de link-uri interne dintr-o pagina
5.6. Robots.txt, Sitemap.xml si Sitemap-urile HTML – care este rolul lor

6. Cum faci SEO Off-Page

6.1. Cum calculam valoarea SEO a unui backlink
5.2. Care sunt bazele unei campanii de link building
5.3. Tipuri de strategii si elemente de SEO Off-Page (Brand, Audienta, Content)
5.4. Cum faci SEO Off-Page pentru afacerile locale

7. Experienta vizitatorilor pe site

7.1. Ce este experienta vizitatorilor si de ce este importanta
7.2. Ce inseamna design-ul responsive al unui website
7.3. Cum actioneaza design-ul responsive ca un factor SEO
7.4. Cum verifici daca design-ul site-ului tau este responsive
7.5. Ce este CTR si de ce este important in SEO

8. Rich Snippets – ce sunt, avantaje si dezavantaje, cum pot fi implementate

8.1. Cinci raspunsuri utile despre Semantic SEO

9. SEO Avansat

9.1. Google Fresh Factor sau cum continutul nou postat pe site poate influenta ranking-ul in Google
9.2. Controlul calitati in Google – 16 indicii din documentul oficial privind regulile Google de evaluare a rezultatelor organice
9.3. Tips & Tricks pentru imbunatatirea vitezei de incarcare a site-ului
9.4. Site-ul tau a fost afectat de strategii „SEO negative” (Google Penguin)
9.5. Opt modalitati avansate de imbunatatire a campaniei de SEO
9.6. Sapte (7) trenduri pentru SEO in 2018 – 2019
9.7. Cum sa rankezi in Google in 2018 – 2019
9.8. Metode avansate de evaluare si de imbunatatire a vitezei site-ului
9.9. Care sunt cele mai importante aspecte pe care trebuie sa le verifici atunci cand lansezi un site nou

10. Google AMP – ce este, cum functioneaza, care sunt avantajele si dezavantajele 

APLICATII PRACTICE

In cadrul cursului trainerul va prezenta mai multe tipuri de aplicatii practice: 

01.

Cum facem un audit SEO tehnic

02.

Cum folosim instrumentele Google in strategia SEO

03.

Studiu de caz: #1 pentru un cuvant cheie cu volum mare de cautari in mai putin de 3 luni

04.

PROIECT FINAL: Realizarea de catre fiecare cursant a unei strategii SEO

Beneficii

Vei dobândi o înțelegere practică a domeniului SEO;
Vei ști ce strategii să folosești pentru a ținti prima poziție în Google;
Vei afla bunele practici SEO și cum le poți implementa;
Vei avea acces la multe exemple și studii de caz SEO pentru a-ți îmbunătăți considerabil prezența organică în Google;
Vei putea atinge obiectivele de marketing și de vânzări cu ajutorul websiteului tău;
Vei şti să optimizezi un site din punct de vedere tehnic, onpage şi offsite;
Vei fi capabil să-ţi evaluezi competitorii din punct de vedere SEO;
Vei afla formule exacte pentru surclasarea competitorilor;
Vei ști cum să faci optimizare SEO pentru afacere locală/națională;
Vei avea acces la strategii testate care au atras milioane de clickuri gratuite din Google;
Vei fi capabil să monitorizezi eficienţa campaniei sau proiectelor SEO, folosind instrumente gratuite;
Vei cunoaște care sunt acele elemente SEO care contează în SEO, într-un limbaj accesibil și exemplificat în același timp;
Vei ști cum să afli cele mai potrivite și profitabile cuvinte cheie pentru atragerea audienței potrivite;
Vei şti să te ferești de tehnici periculoase care atrag penalizări din partea Google;
Vei afla ce funcționează și ce nu mai funcționează în Search Engine Optimization;
Vei afla cu cele mai noi trenduri în optimizarea SEO. 

Ce vei învăța?

  • Veti intelege termenii de baza utilizati in strategiile SEO (Search Engine Optimisation)
  • Veti intelege in ce consta penalizarile Google si cum pot fi evitate
  • Veti integele care sunt etapele premergatoare unei campanii SEO
  • Veti invata cum se face analiza cuvintelor cheie
  • Veti afla care este rolul continutului intr-o campanie SEO
  • Va veti deprinde cu etapele SEO necesare promovarii online a unui proiect web
  • Va veti insusi activitatile pentru SEO On Page (in cadrul site-ului) si SEO Off Page (extern site-ului)
  • Veti dobandi informatii concrete cu privire la platformele Google utilizate in procesul SEO
  • Veti intelege modul in care sa conturati o campanie SEO in conformitate cu profilul business-ului
  • Va veti familiariza cu tehnicile SEO specifice si necesare de aplicat la nivelul unui blog, catalog de prezentare sau magazin online
  • Veti stii care sunt etapele de urmat in redactarea de articole si comunicate de presa avand la baza structura SEO
  • Veti intelege modul in care Google indexeaza si rankeaza un site in prima pagina
  • Ce inveti in acest curs SEO practic
  • Obții o înțelegere aprofundată a domeniului SEO menită să te ajute să iei deciziile SEO corecte;
  • Ințelegi diferențele existente între white hat SEO și black hat SEO ;
  • Devii capabil să atingi obiectivele de marketing ale site-ului cu ajutorul celui mai profitabil canal de promovare, conform statisticilor: canalul SEO;
  • Știi cum să concepi un site care să crească constant și durabil în motoarele de căutare;
  • Inveti să optimizezi un site din punct de vedere tehnic, chiar daca nu ești o persoană de formație tehnică;
  • Afli tot ce ai nevoie pentru a realiza o optimizare onpage de calitate;
  • Cunoști și aplici bunele practici în optimizarea offsite;
  • Ești capabil să atragi link-uri de calitate către site-ul tău fără să fii penalizat de către Google;
  • Stii cum să folosești activitatea în rețelele sociale pentru a genera semnale sociale pozitive pentru site-ul tău;
  • Ești capabil să evaluezi site-urile concurente din punct de vedere SEO;
  • Știi să adopți tacticile potrivite pentru contracararea competiției;
  • Știi ce să faci atunci când vei schimba structura/design-ul site-ului pentru a evita pierderile de vizibilitate și trafic;
  • Ești capabil să masori eficienţa campaniei, utilizand unelte SEO gratuite (SEO tools);
  • Ești în măsură să măsori rezultatele SEO si știi cum să folosești informațiile obținute pentru optimizarea constanta a campaniei
  • In concluzie, vei invata SEO aplicabil, nu simple teorii ! Vei dobandi abilitati de optimizare a site-urilor, nu doar simple cunostinte SEO!

Cursul intensiv de SEO are o durată de 16 ore, desfășurându-se de regulă în weekend.

TARIF: 700 lei, Early Bird până la data de ............ – 600 lei

Poți beneficia de reducere încă

Cursul de SEO

2018/01/01 

Sunt incluse: 

Accesul la curs si la exercitiile si dezbaterile din cadrul acestuia

Îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului

Suportul de curs si materialele aferente, în format electronic

Diploma de participare eliberată de Emedialab Creative Agency

O sesiune de feedback prin email, opțională pentru fiecare cursant, în vederea aplicării tehnicilor învățate la curs și rezolvarea problemelor întâmpinate pe parcurs

Investiția se recupereaza odata cu primele procese de lucru optimizate in urma cursului.  

Necesar curs: Laptop, Acces Google Analytics si Google Search Console pentru site-ul dvs (daca doriti sa discutati aplicat)

Modalitate de plată

- online, în contul RO23BRDE445SV14341144450, al S.C. EMEDIALAB CREATIVE AGENCY S.R.L., în urma emiterii facturii de către noi
- prin depunere de numerar la orice sucursala BRD.  

Plățile NU se pot efectua cash! NU putem primi cash în ziua cursului.

Pentru emiterea facturii vă rugăm să ne furnizați datele de facturare (în cazul facturării pe firmă) sau datele dvs, în cazul facturării pe persoană fizică.

VREI SĂ VENIM ÎN COMPANIA TA?

Cursul de SEO sau un alt curs similar poate fi organizat în compania ta și poate fi adaptat nevoilor companiei atunci când numărul de persoane este minim 6.

Pentru informații suplimentare trimiteți un email la adresa office@emedialab.ro sau sunați la telefon 0736 860 735 

VREAU SĂ PARTICIP!

Contactează-ne!

Phone: 0736 860 735
Email: office@emedialab.ro

© Copyright 2019 emedialab - All Rights Reserved